Forum SBSBelgium - VT4 & VIJFtv

Ga Terug   Forum SBSBelgium - VT4 & VIJFtv > Forum VT4 > De Hondenfluisteraar
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 28-09-2006, 22:05   #1
Kathelijn
Banned

Standaard Boomer

Hallo iedereen

Heb net naar de hondenfluisteraar gekeken en heb ook het verhaal van boemer gezien.
Ik vind die hondenpsycholoog Dirk een grote schade voor het vak. Vorige week was er nog een agressieve hond die zelfs zijn eigen baas beet, daarvan had ik dat meer verwacht.
Ok het kan niet, het mag niet dat Boomer zo deed, maar er zijn nog middelen hé mensen. Nog nooit gehoord van slipketting, medicatie,....

Een regelrechte schande en ik ga mijn mening, samen met die van vele andere zeker in de pers laten komen

En Dirk als je dit leest, ik ben bijna verpleegkundige en ik zal jou graag ook een spuitje geven!!!!
Kathelijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2006, 22:12   #2
Heidi26
Trage Eddy

Standaard

Ik vind dit echt ronduit schandalig!!!! Ik kan gewoon niet ophouden met wenen!
Hetzelfde woord blijft telkens door m'n hoofd gaan : moordenaars!
Het ging hier om een levend wezen, een beestje met emoties en gevoelens. Wie zijn jullie om iemand van z'n leven te benemen omdat het jullie best past, the easy way out right?

't Beestje was niet perfect, maar een spuitje geven is nooit nodig!! Middelen genoeg! En ik steun Katelijn met haar bericht!

Wat zei die andere hondenfluisteraar ook al weer? Een dier is ook nooit te oud om te leren!

How can you sleep at night?????????????????
Heidi26 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2006, 22:13   #3
Maya
Trage Eddy

Standaard

Juist ook de hondefluisteraar gezien met dat agressief hondje boomer.

Dat beestje was toch alleen agressief op vreemde personen, niet dat dit hoort natuurlijk. maar hij reageerde toch niet agressief op de zoon van de baasjes of op de kleinkinderen.