![]() |
|
|
#21 |
|
Phantom of the Oprah
![]() Geregistreerd op: May 2007
|
Dinsdag 9 feb
21:40 | Deep in Death (Seizoen 2 - Afl.1) ze zijn er al met het 2de seizoen |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Phantom of the Oprah
![]() Geregistreerd op: Aug 2006
|
LOL Castle heeft als Halloweenkostuum zijn Mal-outfit aan!
![]() ![]() ![]()
|
|
|
#23 |
|
Harbinger
|
Oooooh... Dan moet ik nu de ep kijken.
|
|
|
|
#24 |
|
Phantom of the Oprah
|
Yup, maar het heeft niet lang geduurd spijtig genoeg
...Btw opnieuw een hilarische aflevering, Castle is eigl de enige reeks waarvoor ik tegenwoordig echt thuis blijf.
|
|
|
#25 |
|
Phantom of the Oprah
|
Ik wist dat al zo lang dat hij zijn pakje uit de kast heeft gehaald
![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
SBS-Addict
![]() Geregistreerd op: Sep 2006
|
Gisteren ben ik hier eens bij blijven hangen : wat is er eigenlijk zo hilarisch ? Ik vermoed dat het gaat om inside jokes of verwijzingen naar andere programma's ? Voor de rest leek het me een doordeweekse politieserie (ik heb wel maar één afl. gezien).
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Phantom of the Oprah
|
@ Donald: Nathan Fillion (de acteur die Castle speelt) is bij het specifieke publiek die de serie kent vooral bekend van Firefly.
Een geniale reeks van Joss Whedon en soort sci-fi-western. Het heeft echter een serieus legendatische status verworven doordat er maar een 14-tal episodes van zijn opgenomen en daarna afgevoerd werd. En in het begin van deze episode, toen Castle binnenkomt en zijn halloweenkostuum aan zijn dochter voorstelt als "space cowboy", was dus zijn kostuum van "Mal", zijn personage in Firefly. En ik vind het een enorm grappige reeks. Inderdaad misschien doordeweeks politieserie, maar de interacties tussen de personages zijn heel grappig. Veel entertainender dan The Mentalist ervoor, waarvan ik meestal hoop dat het zo snel mogelijk gedaan is eerlijk gezegd.
“The trouble with having an open mind, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.”- Pratchett Laatst aangepast door Megara : 17-03-2010 om 13:45. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
SBS-Addict
![]() Geregistreerd op: Sep 2006
|
Ah bon
. Firefly, da's waar die rosse van Mad Men ook nog in meegedaan heeft, niet ? Mss eens op de kop zien te tikken . |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Harbinger
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#30 |
|
Phantom of the Oprah
|
Awel ja, hij is eigl mijn ideale man!!
(of toch het Castle-personage)
“The trouble with having an open mind, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.”- Pratchett Laatst aangepast door Megara : 17-03-2010 om 16:48. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Feb 2007
|
Voorlopig laatste aflevering op 25 mei (aflevering 16 van de 24 van seizoen 2). Wordt vervangen door seizoen 2v an Life
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Phantom of the Oprah
|
De klootzakken
ze zouden hun daar beter ophangen op VT4 ![]() |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Phantom of the Oprah
|
Castle is terug
Is wel terug de 1ste aflevering van seizoen 1,maar het is beter dan niets ![]() |
|
|
|