Forum SBSBelgium - VT4 & VIJFtv

Ga Terug   Forum SBSBelgium - VT4 & VIJFtv > Forum VIJFtv > Astrologie & wellness
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 26-03-2008, 16:17   #41
Malli
Next Topmodel

Malli's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door vlinder68
visjes bakken in de zandbak
Malli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-04-2008, 15:28   #42
Siddhi
Trage Eddy

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door marc1
Ilse heeft tijd om met de doden te praten en ze lult er maar op los, maar tijd om met de levenden te praten heeft ze niet.

Ilse is een gewiekst leugenaarster die de goedgelovige zomaar wat wijsmaakt.

Ik versta nog altijd niet dat mensen haar kunnen geloven.

Met deze daag ik Ilse uit om naar de studio te komen en contact zoekt met mijn overleden vrouw en haar dan vraagt hoe mijn twee katten heten en mijn hond.
Toch niet zo moeilijk me dunkt.

Wedden dat Ilse hier niet op gaat reageren en ook vijf TV niet.

Zou toch mooi zijn om een scepticus, zoals ik, eens in zijn hemd te zetten.
Maar ik ben er zeker van dat Ilse in haar hemd zal komen te staan.

Dergelijk programma is pure kolder en een schande om mensen met verdriet dergelijke nonsens wijs te maken.
Eigenlijk vind ik het doodjammer dat sceptici er altijd van uitgaan dat zij degenen zijn die het bij het rechte eind hebben ( Volt op één gezien een aantal weken geleden?) Waar het bij jullie op aankomt is het belachelijk maken van alles en iedereen wat/wie met het paranormale te maken heeft. Het is nu eenmaal zo dat er mensen zijn die weten.... én mensen die niét weten... Mensen die leren.... en mensen die niét leren....
Zal ik jou, als scepticus, uitdagen om te bewijzen dat het paranormale niét bestaat? :-)
Siddhi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-04-2008, 12:06   #43
magnaat
Topmanager

magnaat's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Siddhi
Eigenlijk vind ik het doodjammer dat sceptici er altijd van uitgaan dat zij degenen zijn die het bij het rechte eind hebben ( Volt op één gezien een aantal weken geleden?) Waar het bij jullie op aankomt is het belachelijk maken van alles en iedereen wat/wie met het paranormale te maken heeft. Het is nu eenmaal zo dat er mensen zijn die weten.... én mensen die niét weten... Mensen die leren.... en mensen die niét leren....
Zal ik jou, als scepticus, uitdagen om te bewijzen dat het paranormale niét bestaat? :-)

Waar het voor sceptici op aankomt, is niet het belachelijk maken van anderen, wel om fenomenen te begrijpen en uit te leggen binnen het kader van "de normale wereld", de wereld van de zintuiglijke waarneming, en dit volgens beproefde wetenschappelijke methodologie.

Bewijzen dat iets niet bestaat, wordt in zowat alle kennisdomeinen beschouwd als een onmogelijk bewijs. Bewijzen dat iets wel bestaat, dat is de normale gang van zaken. Een objectiveerbare en herhaalde zintuiglijke waarneming van een fenomeen, gevolgd door een verklaring van dit fenomeen in een systeem dat de particuliere waarneming overstijgt, de voorspelbaarheid van het fenomeen omvat en de proef van de falsificatie overleeft. SKEPP heeft nog steeds een interessante geldprijs in petto voor wie hen overtuigt van een of ander paranormaal verschijnsel. Waarom falen al die voorspellers en zieners wanneer het er echt op aankomt?

Ceterum censeo Antverpiam esse delendam
magnaat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-08-2009, 16:57   #44
chatooke
Trage Eddy

Standaard bij ilse geweest

hallo sabrina,

ik ben gisteren naar ilse geweest mijn moeder is gestorven op 29/05/08 aan kanker ik wou eens horen hoe het met haar gaat ik had zenuwen ni te doen en was bang voor dat te laten doen maar eens bij ilse binnen ging alles vanzelf ben blij dat ik het laten doen heb ik heb de bloemen terug mee gebracht naar huis en ga ze nu laten drogen dat is en blijft een herinnering aan mijn moeder
mvg
chatooke

Citaat:
Origineel gepost door Sabrina
Ik heb de bloemenseance gezien met Hilde, dat was prachtig ik was echt heel ontroerd , ik voelde mee.

Mijn vader is namelijk op 29 januari 2007 overleden aan longkanker en ik heb het er nog steeds heel moeilijk mee en kan het nog geen plaats geven.
Ik had nog zoveel willen zeggen en vragen en weten hoe hij zich voelt.
Maar ik ben ook bang, van enig contact met overleden personen, ik vond het zelfs de eerste keer bij de begrafenisondernemer eng bij het groeten, ik weet niet hoe dat komt maar ik heb dat al langer.
Ik ben heel nieuwsgierig naar het hiernamaals en alles met astrologie maar ik ben er ook bang van.

Graag zou ik ook zo eens een bloemenseance willen meemaken of m

Ik heb al eens een geboortehoroscoop bij iemand laten maken, maar dit was alleen zo'n grafiek zonder eigenlijk enige uitleg en ik kan zoiets niet lezen dus ik weet ook niet wat het allemaal wil zeggen.

Ilse leek me zo'n een warme en zachte vrouw dat ik graag contact met haar zou opnemen buiten het programma kan iemand me hierbij helpen?
Alvast bedankt
chatooke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-08-2009, 16:59   #45
chatooke
Trage Eddy

Standaard bij ilse geweest

ik ben gisteren bij ilse geweest wou eens weten hoe het gaat met mijn moeder ik ben blij dat ik het gedaan heb
mvg
chatooke
chatooke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-10-2009, 01:56   #46
eulalie
Trage Eddy

Standaard bloemensceance Ilse Van Dun

Wel beste allemaal, ik heb eind vorig jaar via email een afspraak gemaakt met Ilse Van Dun, en heb haar in mijn email duidelijk gemaakt dat ik over m'n overleden vader wilde spreken met haar, heb haar heel goed uitgelegd dat ik nog met zoveel vragen zat, ... In haar antwoord naar mij was ze zo liefdevol dat ik overtuigd dat het goed zat met haar en ik me geen zorgen hoefde te maken. Voor de afspraak werd ik gebeld en zei die persoon me dat ik tenminste 1 bloem moest meebrengen en een foto. Daar heb ik voor gezorgd.

Toen ik bij haar binnenstapte vroeg ze me, en waarover wilde je me spreken ??? En dan zag ze wat ik bij had en begon ze me zo goed als uit te schelden : denk je dat je daarmee een bloemensceance kan doen ?

Ik was zo gedegouteerd en ben onmiddelijk opgestapt. Heel de weg naar huis kon ik dat mens wel vervloeken. Maar dat heeft gelukkig niet lang geduurd, en ik heb uiteindelijk vrede kunnen nemen (zonder de hulp van paragnosten) met het overlijden van m'n vader.

Ik wil hier niet mee zeggen dat ik niet in paragnosten/mediums geloof, want volgens mij zijn er die het echt menen en kunnen, maar over Ilse Van Dun heb ik sterk mijn twijfels !
eulalie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-03-2010, 10:20   #47
mss-goodnight
Trage Eddy

Standaard

Datum: Vrijdag 5 febr. 2010, Vrijdag 5 maart 2010, Vrijdag 2 april 2010, Vrijdag 7 mei 2010, Vrijdag 4 juni 2010
Tijd: Telkens om 19u30 - Deuren open om 19u
Inkomprijs: €20
Inschrijven: Kan telefonisch via 0475/855627 of via mail: ilse.info@skynet.be

Elke eerste vrijdag van de maand komt Ilse Van Dun naar de evolutie voor een bloemenseance.

Hoe verloopt zo’n avond?

Nadat iedereen in een vredige stemming aanwezig is wordt er door Ilse gevraagd om een dierbare overledene (min. 6 maanden overleden) in uw bewustzijn, in uw hart uit te nodigen. Indien u wenst om een contact te krijgen met uw engel, begeleider of uw Meester kan dat ook. Zij van "gene zijde" die dringend een boodschap willen brengen maken zich kenbaar aan Ilse. De persoon voor wie de boodschap is gaat dan naast Ilse zitten en mag een bloem uitkiezen als geschenk voor de overledene, of de Hogere Intelligentie. Dan voltrekt zich het contact, letterlijk geeft Ilse door wat zij als informatie ontvangt. De energie die de overledene of de Hogere Intelligentie schenkt gaat via de handen van Ilse in de bloem. Na de sessie wordt de bloem in uw handen gelegd om de energie te voelen, u mag de bloem mee naar huis nemen. Dit voltrekt zich een 10 tot 15 keer, mensen die niet aan de beurt komen met de bloemen krijgen achteraf een persoonlijke boodschap van een Hogere Instantie.

LET OP: 1.De seance kan pas bijgewoond worden vanaf 16 jaar. Dit is de minimumleeftijd. 2. Gelieve zeker op voorhand in te schrijven.NIET via zien maar rechtsreeks bij Ilse op het tel: 0475/855627
mss-goodnight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-03-2010, 10:57   #48
Captain Tripps
Harbinger

Captain Tripps's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mss-goodnight Bekijk Bericht
wordt er door Ilse gevraagd om een dierbare overledene (min. 6 maanden overleden) in uw bewustzijn, in uw hart uit te nodigen.
Dit klinkt opmerkelijk interessant.
Wil dit zeggen dat men als overledene een stageperiode (bij gebrek aan een beter woord) moet doorlopen om "volwaardig" dood te zijn?
Oud 04-03-2010, 11:50   #49
Captain Tripps
Harbinger

Captain Tripps's Avatar

Standaard

Citaat:
wordt er door Ilse gevraagd om een dierbare overledene (min. 6 maanden overleden) in uw bewustzijn, in uw hart uit te nodigen.
Ook dit is interessant.
De volgende vraag is automatisch: Moet het een dierbare overledene zijn? Want er zijn een paar dooie kl**tzakken met wie ik nog iets zou moeten regelen. Is dit haalbaar?
Oud 04-03-2010, 11:52   #50
Malli
Next Topmodel

Malli's Avatar

Standaard

^
* strijk *
Malli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-03-2010, 12:25   #51
Donald
SBS-Addict

Donald's Avatar

Standaard

Citaat:
mensen die niet aan de beurt komen met de bloemen krijgen achteraf een persoonlijke boodschap van een Hogere Instantie.
"...Sorry dat je niet aan de beurt kwam. Mvg, de Hogere instantie..."

Laatst aangepast door Donald : 04-03-2010 om 12:27.
Donald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-03-2010, 11:17   #52
Captain Tripps
Harbinger

Captain Tripps's Avatar

Standaard

Ik voel me eigenlijk een beetje geschoffeerd dat ik nog steeds geen antwoord gekregen heb op mijn vragen.

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:58.

Forum software: vBulletin, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.