![]() |
|
|
#121 |
|
Harbinger
![]() Geregistreerd op: Aug 2006
|
De eerste aflevering van het seizoen die ik goed vond. De LAX-lijn blijft matig.
Maar ik ben uitermate blij met de slachtoffers die gevallen zijn in deze episode. Geen stap verder over wie ze waren, alleen blij dat we hun irritante gezeik (hopelijk) niet meer moeten aanhoren.
|
|
|
|
#122 |
|
SBS-Addict
|
Ik vond het een leuke aflevering.
Volgens mij gaan we naar een clash tussen de losties met aan de ene zijde diegen die bij Smokey zijn en aan de andere zijde diegen die in aanmerking komen om de next Jacob te worden. Maar dat is uiteraard speculatief.
|
|
|
#123 | |
|
Next Topmodel
![]() Geregistreerd op: Nov 2007
|
Citaat:
"I'm doing like one of them marriage counselors. Charge by the hour to tell some fool he need to bring some flowers home. Then charge another hour telling the bitch she oughta suck some cock every little once in a while. You know, keep a marriage strong like that." (Proposition Joe, The Wire 01x10) |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Lostie
![]() Geregistreerd op: Sep 2006
|
mij hoef je niet de vragen was deze afl goed ,ik bekijk het als een groot geheel.plus eendert welke afl is beter dan alles wat er op de tv getoond word na ik heb het gezegd,no hate please
WAT LOST FREAK ZIT JIJ op TALKSHOE nice ik ook de laatste weken.moeten we eens afspreken welke podcast we gaan. kon artist jij ook? bye the way nee het is kosteloos als je belt via voip (shoephone denk ik dat het noemt.(dinsdag eerste keer gelukt in te bellen,maar geluid was te slecht) als je hulp nodig , alleen zou ik willen vragen of Lost Freak geen podcast kent die in de avond of dag zijn hier,wat gemakkelijker.Misschien kunnen we zelf een kamer openen en samen kijken niet? ok @shannon over dat dogan het enige was dat hem buiten hield zijn ketting misschien waar iets inzat weeral iets magisch maar wat ik me afvraag en de assen dan???? was dat voor de show ofzo. iedereen ook gemerkt dat dit de eerste flashsidesways was waar niet alles rozengeur en maneschijn was.Ik denk (geen spoilers voor mij dit laatste seizoen) dat we het einde van de serie al gezien hebben eiland onder de oceaan smokey gevangen iedereen gelukkig.kweet nog niet goed waar deze tijdlijn heengaat ,maar dat zal wel de bedoeling zijn. ....
|
|
|
#125 |
|
Lostie
|
eeuh guys diegene in de podcast was ik ,hoe kom je er op dat dit lost freak zou geweest zijn. ja de sound was slecht ben er nog mee bezig ,denk dat het was omdat ik wireless gebruikte.
|
|
|
#126 | |
|
Next Topmodel
|
Citaat:
![]() Ik had het echt op jou hoor. Lost revisited now neemt in de namiddag op en is dus hier LIVE op donderdagavond.
"I'm doing like one of them marriage counselors. Charge by the hour to tell some fool he need to bring some flowers home. Then charge another hour telling the bitch she oughta suck some cock every little once in a while. You know, keep a marriage strong like that." (Proposition Joe, The Wire 01x10) |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Lostie
|
kheb gezien dat mythos deze avond ook opneemt.maar heb avondschool ,donderdag zou gaan,maar wat nog cooler zou zijn ik heb gezien dat ik een zelf een kamer kan openen waar we gewoon kunnen schrijven + spreken allemaal gratis we kunnen zelf een eigen podcast beginnen voor de nederlandstalige kijkers. misschien kunnen we allemaal afspreken.kheb wel woensdag en vrijdag avondles. misschien in het weekend ergens .
wat denken we hiervan ,iemand zin.
|
|
|
#128 |
|
Lostie
|
bye the way we kunnen met elkaar spreken zonder dat ik hoef op te nemen.
|
|
|
#129 |
|
Next Topmodel
|
Lost Mythos is nu online op talkshoe
|
|
|
|
|
#130 |
|
Lostie
|
wow wow jonges, over wat gaat het hier?
het klinkt wel leuk enal maarreeeuuuh, kan iemand es vlug uitleggen wat dat precies is enzo?? tnx (: |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Lostie
|
hm, btw, heeft er iemand een verklaring waarom dit geen Sun afl was?? ik dacht dat het synchroon met S1 liep?
![]() |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Harbinger
|
Dat was wat de schrijvers ons wilden laten geloven maar eigenlijk als afleiding dient.
(Dit in analogie met andere onderwerpen en verhaallijnen in de serie. )
Laatst aangepast door Captain Tripps : 08-03-2010 om 08:42. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Webcameraad
![]() Geregistreerd op: May 2008
|
afl. 7 Dr. Linus
goede afl., minder actie, maar toch weer een tipje van de sluier gelicht. blijkbaar kunnen de mensen die Jacob aangeraakt heeft zichzelf niet doden. zou Richard dan ook een candidate zijn? en zouden de candidates ook niet verouderen zoals Richard? waarschijnlijk heeft Jacob Michael ook aangeraakt vroeger, want die kon zichzelf ook niet doden in s4. haha, vond het grappig dat Ben zijn vader zuurstof geeft in de ATL, als je weet dat hij hem heeft vergast op het eiland en blijkbaar moet zowel Jacob als MIB een vervanger vinden om van het eiland af te komen. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Lostie
![]() Geregistreerd op: Mar 2008
|
Dacht ik ook eerst, maar dan herinnerde ik me dat Jacob Kate en Sawyer heeft aangeraakt toen die nog kinderen waren.
Sterke aflevering met een mooi contrast tussen het eiland en de flash-sideways. Ook geweldig hoe Ben en zijn pa zaten te mijmeren over het leven dat ze hadden kunnen hebben als ze op het eiland gebleven waren. Ze moesten eens weten ![]() Ik kreeg een heel nostalgisch gevoel bij het einde. Hoe lang is het niet geleden dat er een slow-motion reünie werd getoond op het strand met één van de beste muziekjes van Giacchino? In de laatste seconden weten we ook meteen dat Widmore terug is en er vanaf nu waarschijnlijk nog veel zal in voorkomen. Misschien zit Desmond ook op die duikboot. Ik had niets minder verwacht van een Ben-centrische aflevering! |
|
|
|
|
|
#135 |
|
SBS-Addict
|
Misschien verouderen ze enkel buiten het eiland, maar niet op het eiland?
|
|
|
#136 |
|
Lostie
|
i like that
|
|
|
#137 |
|
Harbinger
|
Ik heb dit weekend mijn stalen tuinschop weggegooid nadat ik in de episode gezien had dat het mogelijk is om met een stuk bamboe een perfect rechthoekig graf te delven.
Ik begin me trouwens meer en meer vragen te stellen bij de intelligentie/logica van Smokey (omdat het toen zo nog heette) in de vorige seizoenen. Het lijkt me dat het gebruik ervan door de schrijvers nogal random gebruikt werd.
|
|
|
|
#138 |
|
Lostie
|
ik hoop dat ze achteraf zullen zeggen wat ze op voorhand al wisten en wat niet. kvraag me bv af of ze al sinds s1 wiste dat ze dit gingen doen met smokey?
ik denk v wel, kdenk dat ze de belangrijkste dinge wiste zeh, ma soms doen mense me twijfele.... |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Lostie
|
en v die schop, het draait gwn om de 'symboliek' van je eigen graf te moeten delven, hoe hij het toch moet doen.
begin dan toch nie te muggezifte v die schop man ![]() |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Harbinger
|
Zelfs ervan uitgaande dat Smokey zich aan bepaalde regels moet houden is het vrij vreemd dat na zijn allereerste aanval het ding niet gewoon de rest van de overlevenden hetzelfde lot toebedeeld.
|
|