![]() |
|
|
#21 | |
|
Webcameraad
![]() Geregistreerd op: Nov 2008
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Phantom of the Oprah
![]() Geregistreerd op: Aug 2006
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#23 |
|
magna's donut
![]() Geregistreerd op: Aug 2006
|
En aangezien ze haar slanke lijn zo goed behoudt zal ze ook wel niet veel van die paella gegeten hebben
![]() Nu, ik vond hem er ook niet bepaald appetijtelijk uitzien. Verkeerde rijst, apart gegaard, uitgedroogde kip, neh. water en vet zouden niet "hechten", en so what? Het is geen aparte saus he, zaken gelijk soep of paella mogen wel een beetje schiften, vet en water worden wel vaker samen gebruikt in bereidingen, was toch de eerste keer dat ik die zever hoorde. Vraag me ook af hoe je kunt beweren dat je iets van eten afweet en van eten houdt als je geen groenten, fruit of vis lust. Kleuter? Thérèse is verschrikkelijk, maar wel grappig. Echt zo'n vastgeroest type, verbaast me niet dat ze geen man heeft eerlijk gezegd.
Laatst aangepast door sugababe : 15-03-2010 om 14:33. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Webcameraad
![]() Geregistreerd op: Nov 2008
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Mar 2010
|
water en vet zouden niet "hechten", en so what? Het is geen aparte saus he, zaken gelijk soep of paella mogen wel een beetje schiften, vet en water worden wel vaker samen gebruikt in bereidingen, was toch de eerste keer dat ik die zever hoorde. Vraag me ook af hoe je kunt beweren dat je iets van eten afweet en van eten houdt als je geen groenten, fruit of vis lust. Kleuter?
En dan die speciale kruiden die je op Ibiza hebt leren kennen.... KAMAGURKA-KRUID !!!!! Ik ken dat kruid. Het wordt langs de neus opgesnoven. Only op Ibiza. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Nov 2006
|
Ja ik vin dat die Therese veel noten op haren zang heeft en als je dan bekijkt wat zij klaarmaakt en dan nog veel in de microgolf oven Ik zou het mijn gasten niet voorzetten, als ik hier thuis een etentje doe dan krijgen de kleine kinderen of videe of balletjes in tomaten saus zo simpel mogelijk maar voor de volwassenen durf ik toch wel iets gewaagders klaar te maken . En als je dan weet dat Therese een lerares koken op rust is dan snap ik het niet .
Dus ik vind haar commentaar op de andere koks echt beneden alle peil aangezien die andere mensen iets klaarmaken wat niet zo alledaags is en dat zijn dan maar hobby koks en hebben geen scholing op gebied van koken gekregen . |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Feb 2009
|
Vandaag pas gezien op vijftv, moet zeggen dat Thérèse een perfectioniste is en eigenzinnig iemand, typisch een lerares huishouden, zoals ik ze op school gekend heb. Verder is volgens mij eerder de ergste mej Tatoe, mag geen vis, fruit of groenten en geeft lage punten aan iemand die wel werk maakt van alles, geef toe dat miss Tatoe er niet veel moeite voor gedaan heeft, wellicht maar eens meegedaan om eens op tv te komen. Zeer onfair is dat deze zo weinig punten geeft om allerlei redenen die niks te maken hebben met komen eten. Thérèse gaat over de schreden van het beleefde met haar commentaar maar geef toe ze heeft wel werk gemaakt van haar eten, wat het dan ook was, klassiek maar zeker niet slecht, kijk eens hoe "Maria" ooit gewonnen heeft met allerlei klassiekers. Foei aan miss tatoe.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Feb 2009
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Doctor
![]() Geregistreerd op: Apr 2007
|
Citaat:
Dus dat mag, als je maar geen regentes huishoudkunde bent, want dan moet je iets 'gewaagds' op tafel zetten? Een leerkracht 'koken' is geen chef. Verder ga je er vanuit dat de anderen geen van alleen op gebied van koken scholing hebben gekregen. Bewijzen???? Er bestaat nog zoiets als avondschool, waar je in kooklessen veel meer en andere dingen leert klaarmaken dan in een opleiding 'Regentaat Huishoudkunde'. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Mar 2010
|
Citaat: