Forum SBSBelgium - VT4 & VIJFtv

Ga Terug   Forum SBSBelgium - VT4 & VIJFtv > Forum VT4 > De Jeugd Van Tegenwoordig
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 25-11-2008, 19:03   #41
vivaraketta
Webcameraad

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Cadet Dombrecht
Natuurlijk, tijdens het programma zelf moesten zij hun rol spelen en streng zijn en ons kl***. Maar we wisten allemaal dat we hard aangepakt gingen worden door de leerkrachten (in dit geval chefs). Dan kan je natuurlijk zeggen dat we ze niet moeten uitschelden voor rotte vis. We al wisten dat we zo aangepakt gingen worden maar op de moment zelf zoiets meemaken is toch iets anders en dan vloek je wel eens op die personen.

Maar na de uitzendingen zijn we al een paar keer samen geweest en dat zijn eigenlijk heel toffe mensen, met ook hun "eigen" leven. De chef heeft ons veel bijgebracht en heeft er grotendeels voor gezorgd dat deze groep nu is zoals ze is. De chefs zijn in het gewone leven echt OK en dit is één manier om ze te bedanken.
hahah Dombrecht, me u hebbek me echt al kapotgelachen... sorry maar jij komt er echt als een opperseut uit... en is dat waar van die "rewind" dat jij met je leerkracht afspreekt enzo ?? soit, ijverig is niet slecht maar komaan kerel laat u is gaan !!!!
vivaraketta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-11-2008, 20:05   #42
Cadet Dombrecht
Trage Eddy

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door vivaraketta
hahah Dombrecht, me u hebbek me echt al kapotgelachen... sorry maar jij komt er echt als een opperseut uit... en is dat waar van die "rewind" dat jij met je leerkracht afspreekt enzo ?? soit, ijverig is niet slecht maar komaan kerel laat u is gaan !!!!
Tja, montage heeft al voor wat "misverstanden" gezorgd zeker
Hoe ik overkom wil ik echt terzijde laten, alleen de mensen die me kennen weten hoe ik echt ben. Even over het rewindfilmpje: bij de inschrijvingen hebben we massa's vragenlijsten gekregen en tja, mijn "lievelings"vak is chemie (het enigste vak waar je iets bijleert) en toen ze kwamen filmen vroegen ze me om wat proefjes te doen. Veel zinnen zijn ook uit de context geript. Ik zit in school in een werkgroep (WESP). Zie het als een soort scouts, giro whatever, das altijd fun op zo'n bijeenkomst. Maar tja, dat is georganiseerd door de school terwijl het eigenlijk niets met leren of weetikveelwat te maken heeft.

Vergeet ook niet dat veel wordt uitvergroot op TV he. Ik ben heus niet iemand die altijd zit te leren, ik leer thuis gewoon voor een test of examens (wat normaal is denk ik) en daarna doe ik in mijn vrije tijd wat ik wil (weg met vrienden, films kijken, ...). Ik ben eigenlijk maar een doodgewone jongen hoor .
Cadet Dombrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-11-2008, 22:37   #43
vuileJohnnyricoMC
Webcameraad

vuileJohnnyricoMC's Avatar

Standaard

uiteindelijk monteren ze het zoals de regie het wilt natuurlijk, zou niet den eerste keer zijn dat men dingen monteert om de mensen te laten zien wat ze eigenlijk willen zien.
da ze u dan ook zo'n legerbril gaven gewoon omda ge al eens durft nadenken voor ge handelt, tja, worden altijd vooroordelen gesteld over mensen die hun verstand effectief benutten.
vuileJohnnyricoMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-11-2008, 20:11   #44
2repman2cie
Trage Eddy

2repman2cie's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door kado
Maud is 1 van de beste , ok , weinig begrijpen wat ze zegt op haar west -vloams.
Maar ze heeft haar hart op de juiste plaats en ja ook op haar tong.
Ze is geen diva mss voor sommigen onder jullie , maar ze is ECHT.
Maud was super in de JVT , ze zei zoals het was : klonk het niet , dan botste het .Een heel oprecht meisje , dat wil ik wel als schoondochter :-)))))
jah tot ze de lakens uitdeeld aan uw zoontje hehehehe..
Oud 29-11-2008, 20:19   #45
Ilsie
Trage Eddy

Standaard Mening van een +30er: Maud is 1 en al Girl power!

Het is zeker niet mijn gewoonte om op een forum mijn mening te uiten, MAAR ik wil toch wel kwijt dat Maud een super meid is.
Bij deze ook een oproep aan alle beslissingsbevoegde mensen bij VT4: Doe haar een voorstel om op TV te blijven! Ik kijk 1000 keer liever naar haar, met de tranen in de ogen van het lachen, dan naar een uitgemergeld leeghoofd dat als rolmodel moet dienen voor onze jeugd!

En Maud, moest je dit lezen- wij kennen je niet, maar voor ons ben jíj gewoon de max!
Ilsie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-11-2008, 20:21   #46
Ilsie
Trage Eddy

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Petieke
Ik kan niet geloven dat de leukste uit dit seizoen nog geen eigen topic heeft. Dus voor de Maudfans: haar eigen topic
Het is zeker niet mijn gewoonte om op een forum mijn mening te uiten, MAAR ik wil toch wel kwijt dat Maud een super meid is.
Bij deze ook een oproep aan alle beslissingsbevoegde mensen bij VT4: Doe haar een voorstel om op TV te blijven! Ik kijk 1000 keer liever naar haar, met de tranen in de ogen van het lachen, dan naar een uitgemergeld leeghoofd dat als rolmodel moet dienen voor onze jeugd!

En Maud, moest je dit lezen- wij kennen je niet, maar voor ons ben jíj gewoon de max!
Ilsie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-12-2008, 11:32   #47
Cadet Vandenberghe
Trage Eddy

Cadet Vandenberghe's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ilsie

amai, das keilief, haha kdenk dak nooit een vaste waarde kom op tv , toch merci, groetjes maud
Oud 02-12-2008, 12:05   #48
kado
Trage Eddy

Standaard

Maud is superlief en ja haar droge humor zorgde voor het entertainen.
Waarom zouden ze haar anders zo veel in beeld brengen? Omdat ze zorgde met haar uitspraken(wel west-vloamshe) voor heel veel gelach in de huiskamers.
Echt een heel goed meiske:-)
Dus de laatste aflevering kijken, Maudje is erbij zenne
kado is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-12-2008, 20:04   #49
Tiff_c88
Trage Eddy

Standaard

Citaat:
Hoe ik overkom wil ik echt terzijde laten, alleen de mensen die me kennen weten hoe ik echt ben. Even over het rewindfilmpje: bij de inschrijvingen hebben we massa's vragenlijsten gekregen en tja, mijn "lievelings"vak is chemie (het enigste vak waar je iets bijleert) en toen ze kwamen filmen vroegen ze me om wat proefjes te doen. Veel zinnen zijn ook uit de context geript. Ik zit in school in een werkgroep (WESP). Zie het als een soort scouts, giro whatever, das altijd fun op zo'n bijeenkomst. Maar tja, dat is georganiseerd door de school terwijl het eigenlijk niets met leren of weetikveelwat te maken heeft.

Vergeet ook niet dat veel wordt uitvergroot op TV he. Ik ben heus niet iemand die altijd zit te leren, ik leer thuis gewoon voor een test of examens (wat normaal is denk ik) en daarna doe ik in mijn vrije tijd wat ik wil (weg met vrienden, films kijken, ...). Ik ben eigenlijk maar een doodgewone jongen hoor .
Trek je toch niet aan wat anderen van je vinden! voor mij kwam je goed over, en ook wat Vanuffel betrefte, jij was één van de weinigen die niet meteen achter Jasper aanholde, chapeau;-)
Tiff_c88 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-12-2008, 18:24   #50
less_is_more
Trage Eddy

less_is_more's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door h-vdb
Aan het accent te horen denk ik aan de kanten van Ieper, Poperinge ...
helemaal just
nieuwkerke da ligt even ver van poperinge als van ieper
xxx
less_is_more is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-12-2008, 18:48   #51
Robin8
Doctor

Standaard

Ik dacht dat ze daar West-Vlaams doorspekt met Frans spraken?
Robin8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-12-2008, 19:05   #52
inOke
Trage Eddy

Standaard

Toch zalig hoe ze altijd haar mening zo zei in het plat west-vlaams! zalig!
Alsan zo bluvn klappen Maud never change
inOke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-12-2008, 11:02   #53
Robin8
Doctor

Standaard

Citaat:

Wel raar dan. Je zegt duidelijk in één zin: 'Hallo, ik ben Stein en ik leef om te leren.'
Dat kunnen ze toch moeilijk uit de context halen, niet?
En als ze gevraagd hebben je dat te zeggen, dan kan je toch weigeren.
Robin8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-12-2008, 12:55   #54
pauwels
Trage Eddy

pauwels's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar pauwels
Standaard maud

tja zelf ik heb 3weken met maud daar geweest ook al had ze het wat moeilijk ze bleef zich inzetten en zag toch van altijd het positieve in
pauwels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-12-2008, 17:26   #55
Polaroids__
SBS-Addict

Polaroids__'s Avatar

Standaard

Maud is HILARISCH !
Oud 14-12-2008, 16:32   #56
Cadet Vandenberghe
Trage Eddy

Cadet Vandenberghe's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Robin8
Ik dacht dat ze daar West-Vlaams doorspekt met Frans spraken?
da ligt tegen frankrijk, ma we spreken hier nog allemaal west-vlaams zu, ik kan trouwens bijna geen frans, we behoren nog tot het west-vlaamse
wat ge wel kan horen aan mij denk ik x
Oud 16-12-2008, 00:07   #57
inOke
Trage Eddy

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Cadet Vandenberghe
da ligt tegen frankrijk, ma we spreken hier nog allemaal west-vlaams zu, ik kan trouwens bijna geen frans, we behoren nog tot het west-vlaamse
wat ge wel kan horen aan mij denk ik x
bwa een beetje maar
inOke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-02-2009, 16:56   #58
gitn
Undercover Lover

gitn's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Metallicdeth
Zelfs ik, als Nederlander, begreep haar... wij hebben ook smakelijk kunnen lachen om de droge opmerkingen die ze maakte. Waar woont ze ergens? Hier in Kortrijk praten ze wel iets anders.
Nieuwkerke makker

Nieuwkerke boven Maud
I want to be in that number
Ooh when the mauves go marching in

Laatst aangepast door gitn : 28-02-2009 om 16:57.
gitn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-01-2010, 20:45   #59
louietje
Trage Eddy

Standaard doorzetten hoe doet ze dat ?? lekker eten natuurlijk

www. lebreton. be
louietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:20.

Forum software: vBulletin, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.