![]() |
|
|
#41 | |
|
Webcameraad
![]() Geregistreerd op: Oct 2008
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Nov 2008
|
Citaat:
Hoe ik overkom wil ik echt terzijde laten, alleen de mensen die me kennen weten hoe ik echt ben. Even over het rewindfilmpje: bij de inschrijvingen hebben we massa's vragenlijsten gekregen en tja, mijn "lievelings"vak is chemie (het enigste vak waar je iets bijleert) en toen ze kwamen filmen vroegen ze me om wat proefjes te doen. Veel zinnen zijn ook uit de context geript. Ik zit in school in een werkgroep (WESP). Zie het als een soort scouts, giro whatever, das altijd fun op zo'n bijeenkomst. Maar tja, dat is georganiseerd door de school terwijl het eigenlijk niets met leren of weetikveelwat te maken heeft. Vergeet ook niet dat veel wordt uitvergroot op TV he. Ik ben heus niet iemand die altijd zit te leren, ik leer thuis gewoon voor een test of examens (wat normaal is denk ik) en daarna doe ik in mijn vrije tijd wat ik wil (weg met vrienden, films kijken, ...). Ik ben eigenlijk maar een doodgewone jongen hoor . |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Webcameraad
|
uiteindelijk monteren ze het zoals de regie het wilt natuurlijk, zou niet den eerste keer zijn dat men dingen monteert om de mensen te laten zien wat ze eigenlijk willen zien.
da ze u dan ook zo'n legerbril gaven gewoon omda ge al eens durft nadenken voor ge handelt, tja, worden altijd vooroordelen gesteld over mensen die hun verstand effectief benutten. |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Trage Eddy
|
Citaat:
|
|
|
|
#45 |
|
Trage Eddy
|
Het is zeker niet mijn gewoonte om op een forum mijn mening te uiten, MAAR ik wil toch wel kwijt dat Maud een super meid is.
Bij deze ook een oproep aan alle beslissingsbevoegde mensen bij VT4: Doe haar een voorstel om op TV te blijven! Ik kijk 1000 keer liever naar haar, met de tranen in de ogen van het lachen, dan naar een uitgemergeld leeghoofd dat als rolmodel moet dienen voor onze jeugd! En Maud, moest je dit lezen- wij kennen je niet, maar voor ons ben jíj gewoon de max! |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Trage Eddy
|
Citaat:
Bij deze ook een oproep aan alle beslissingsbevoegde mensen bij VT4: Doe haar een voorstel om op TV te blijven! Ik kijk 1000 keer liever naar haar, met de tranen in de ogen van het lachen, dan naar een uitgemergeld leeghoofd dat als rolmodel moet dienen voor onze jeugd! En Maud, moest je dit lezen- wij kennen je niet, maar voor ons ben jíj gewoon de max! |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Aug 2008
|
Citaat:
, haha kdenk dak nooit een vaste waarde kom op tv , toch merci, groetjes maud
|
|
|
|
#48 |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Sep 2008
|
Maud is superlief en ja haar droge humor zorgde voor het entertainen.
Waarom zouden ze haar anders zo veel in beeld brengen? Omdat ze zorgde met haar uitspraken(wel west-vloamshe) voor heel veel gelach in de huiskamers. Echt een heel goed meiske:-) Dus de laatste aflevering kijken, Maudje is erbij zenne |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Trage Eddy
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Trage Eddy
|
Citaat:
![]() nieuwkerke da ligt even ver van poperinge als van ieper xxx |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Doctor
![]() Geregistreerd op: Nov 2007
|
Ik dacht dat ze daar West-Vlaams doorspekt met Frans spraken?
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Dec 2008
|
Toch zalig hoe ze altijd haar mening zo zei in het plat west-vlaams! zalig!
Alsan zo bluvn klappen Maud never change |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Doctor
![]() Geregistreerd op: Nov 2007
|
Citaat:
Dat kunnen ze toch moeilijk uit de context halen, niet? En als ze gevraagd hebben je dat te zeggen, dan kan je toch weigeren. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Trage Eddy
![]() |
tja zelf ik heb 3weken met maud daar geweest ook al had ze het wat moeilijk ze bleef zich inzetten en zag toch van altijd het positieve in
![]() |
|
|
|
|
|
#55 |
|
SBS-Addict
![]() Geregistreerd op: Aug 2006
|
Maud is HILARISCH !
|
|
|
#56 | |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Aug 2008
|
Citaat:
![]() wat ge wel kan horen aan mij denk ik x
|
|
|
|
#57 | |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Dec 2008
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Undercover Lover
|
Citaat:
![]() Nieuwkerke boven Maud ![]()
And when the Mauves Go marching in Ooh when the mauves go marching in I want to be in that number Ooh when the mauves go marching in Laatst aangepast door gitn : 28-02-2009 om 16:57. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Trage Eddy
![]() Geregistreerd op: Jan 2010
|
www. lebreton. be